Košarica (0)

You have no items in your shopping cart.
To create order, you have to choose some product first
  • E-shop
  • Info
  • Profil

Pomoć i informacije

Pitanja o narudžbi

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Možete pratiti status svoje narudžbe izravno u sekciji praćenje pošiljaka koristeći broj narudžbe i e-mail adresu.

Isporuku vaše narudžbe potvrdit ćemo automatskim emailom, u kojem će biti i broj za praćenje vašeg paketa. Status paketa nakon toga možete pratiti izravno na web-stranici dostavljačke tvrtke.

Mogu li izmijeniti svoju narudžbu nakon što je predam?

Nismo u mogućnosti primijeniti bilo kakve promjene modela, boje ili veličine proizvoda koji ste odabrali na već obrađenu narudžbu.

Također ne možemo promijeniti tip leća ili metodu dostave koju ste odabrali tijekom procesa naručivanja.
U ovom slučaju, ako narudžba još nije registrirana kod kurirske tvrtke, možemo je otkazati i izvršiti povrat vaše trenutne narudžbe. Nakon toga možete izravno na našoj web stranici izvršiti novu narudžbu i odabrati željeni proizvod.

U slučaju da želite promijeniti vrijednosti dioptrija, molimo vas da što prije kontaktirate našu službu za korisnike. Ako proces proizvodnje leća još nije počeo, moći ćemo promijeniti vrijednosti dioptrije.

Mogu li otkazati svoju narudžbu nakon što je predam?

Možemo otkazati vašu narudžbu samo ako još nije registrirana kod kurirske tvrtke. U tom slučaju, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike i imate pri ruci broj narudžbe. Vaš ćemo zahtjev obraditi što je prije moguće, a otkazivanje ćemo vam potvrditi putem e-maila.

Ako je vaša narudžba već plaćena, obradit ćemo i povrat novca. Proces povrata može potrajati do 3 radna dana. Trajanje procesa također ovisi o odabranoj metodi plaćanja, kao i o vašoj konkretnoj banci.


Ako želite otkazati narudžbu koja uključuje leće koje su proizvedene prema vašim individualnim potrebama, možemo obraditi zahtjev za otkazivanje s potpunim povratom novca samo ako proces proizvodnje leća još nije počeo. Jednom kada je proces proizvodnje leća započeo, otkazivanje narudžbe je moguće, ali u tom slučaju možemo obraditi povrat novca samo za okvir.

U takvim situacijama, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike koja će provjeriti trenutno stanje narudžbe i obavijestiti vas o daljnjim koracima.

Mogu li otkazati svoju narudžbu nakon što mi je poslana?

Ne možemo otkazati vašu narudžbu nakon što vam je pošaljemo.

Ako želite otkazati dostavu, savjetujemo vam da se obratite dostavljačkoj tvrtki koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji i zamolite ih da preusmjere vaš paket natrag pošiljatelju. Ako u međuvremenu ne obrade vaš zahtjev, možete odbiti paket po dolasku i bit će nam automatski vraćen.

Nakon što primimo vaš odbijeni paket, javit ćemo vam se i obraditi povrat ako ste platili unaprijed.

Nisam primio/la potvrdu narudžbe. Je li sve u redu?

Ako ne možete pronaći potvrdu narudžbe u pristigloj pošti, postupite ovako:

  • Provjerite Promocije, Spam ili bilo koju drugu mapu koju koristite u pristigloj pošti.

  • Provjerite je li vaša narudžba uspješno predana, a plaćanje obrađeno.

Ako još uvijek ne možete locirati email s potvrdom narudžbe, možda ste pogrešno unijeli svoju email adresu ili je vaša uplata iz nekog razloga bila neuspješna. U tom slučaju, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike, opišete nam svoj problem detaljnije, a mi ćemo ga riješiti što je prije moguće.

Preporučujemo vam i da stvorite račun, u kojem možete vidjeti detaljan pregled i status trenutnih i prethodnih narudžbi.

Što da radim ako moj kod za praćenje ne radi?

Kod nekih dostavljačkih službi aktivacija informacija za praćenje može trajati 1 - 4 dana.

Ako se vaše informacije za praćenje ne ažuriraju unutar tog razdoblja ili vaš paket negdje zapne, obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo vam pomogli.

Hoću li dobiti račun uz narudžbu?

Automatski izdajemo račun za svaku narudžbu.

U slučaju plaćenih narudžbi, primit ćete ga u privitku e-maila s potvrdom o isporuci.

Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, račun će biti izdan nakon što je narudžba dostavljena i plaćanje obrađeno. Nakon toga, u roku od 24 sata od dostave narudžbe, račun će vam biti poslan automatskim emailom.

Sve račune izdajemo samo u elektroničkom obliku, oni nisu uključeni u paket u papirnatom obliku.

Mogu li dobiti R1 račun s narudžbom?

Narudžbe na tvrtku nisu dostupne. eyerim je internet trgovina i prodajemo isključivo javnosti. Naknadna promjena podataka na računu nije moguća.

Vrijeme dostave i isporuka

Koje je vrijeme dostave?

Procijenjeno vrijeme dostave uvijek se može pronaći na stranici proizvoda svakog dostupnog modela. Ako je model na zalihi, šaljemo ga sljedeći radni dan.

U našoj ponudi možete pronaći i modele koji se moraju naručiti od dobavljača jer ih nemamo na zalihama. U slučaju ovakvih proizvoda, vrijeme dostave može se razlikovati. Međutim, uvijek ga možete pronaći na stranici proizvoda.

Narudžbe koje sadrže i dioptrijske leće izrađene po mjeri imaju duže vrijeme dostave zbog procesa proizvodnje leća. Ukupno vrijeme dostave narudžbe ovisi o specifičnoj konfiguraciji dioptrijskih leća. Vrijeme dostave automatski se izračunava tijekom procesa naručivanja od strane sustava i vidljivo je izravno u konfiguratoru leća, kao i u košarici prije završetka narudžbe.

Koje su dostupne metode dostave i njihove naknade?

Naše pakete će vam dostaviti GLS i naknada je 2,99€.
U slučaju narudžbi uz plaćanje pouzećem s adresom na otocima, molimo vas da kontaktirate našu Korisničku službu kako bi smo vam promijenili dostavu na Hrvatsku poštu jer GLS ne dostavlja na otoke uz plaćanje pouzećem i narudžba neće biti poslana.



U slučaju narudžbi iznad 89€, dostava je besplatna.

Nudite li besplatnu dostavu?

Da, dostavit ćemo vam besplatno bilo koju narudžbu iznad 89€.

Dostavljate li u inozemstvo?

Mogu li preusmjeriti svoju pošiljku na drugu adresu?

Možemo promijeniti adresu dostave vaše narudžbe samo u slučaju da vaš paket još nije registriran u kurirskoj tvrtki.

Nažalost, promjena načina dostave koji ste odabrali u narudžbi nije moguća. Ako je vaša narudžba već registrirana u kurirskoj tvrtki, možete promijeniti adresu dostave tako da izravno kontaktirate službu za korisnike dostavljačke službe. Točan postupak, međutim, ovisi o vašoj odabranoj dostavljačkoj službi.

Nisam stigao preuzeti paket, možete li ga poslati ponovno?

Ponovno slanje nedostavljene narudžbe moguće je samo u slučaju narudžbi koje sadrže dioptrijske leće izrađene prema individualnim potrebama. U tom slučaju, molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike koja će se pobrinuti za postupak ponovne dostave vašeg paketa.

U slučaju bilo kojeg drugog tipa naručenog proizvoda (sunčane naočale, dioptrijski okvir, skijaške naočale) ponovna dostava nije moguća. Nakon što isporuka vaše narudžbe nije uspjela, paket se automatski vraća u naše skladište, a vaša narudžba je otkazana. Otkazivanje ćemo vam potvrditi putem automatskog emaila. Ako je vaša narudžba već plaćena, obradit ćemo njenu refundaciju zajedno s otkazivanjem. Postupak refundacije može trajati do 3 radna dana od otkazivanja narudžbe.

Promocije i popusti

Mogu li primijeniti dva promo koda istovremeno?

Ne, možete primijeniti samo jedan kod po narudžbi.

Ako sam naručio dva modela koristeći kod za popust i odlučio vratiti jedan od njih, kako će to utjecati na moj povrat novca?

Ovisi o uvjetima konkretnog promo koda koji ste iskoristili. Naši promo kodovi imaju određene uvjete koje morate ispuniti kako biste ih mogli primijeniti na svoju narudžbu. Ako naručite koristeći jedan od naših promo kodova i potom odlučite vratiti artikl koji više ne ispunjava uvjete promo koda, iznos koji će vam biti refundiran može biti prilagođen.

Primjer kako se povrat novca može prilagoditi možete vidjeti u nastavku:

Promocija nudi 15% popusta na bilo koju narudžbu iznad 100€
Ukupna vrijednost vaše narudžbe je 110€
Povratna stavka vrijedi 20€
Neto vrijednost narudžbe nakon otkazivanja je 90€
Budući da povrat smanjuje ukupan iznos narudžbe ispod minimalne granice od 100€, povrat će biti prilagođen da to odražava, a popust od 15% će biti uklonjen. To znači da ćete za proizvod koji ste odlučili zadržati platiti punu cijenu. Mi ćemo vam refundirati preostali iznos, koji je puna cijena narudžbe umanjena za punu cijenu proizvoda koji ste odlučili zadržati.

Što ako primim samo neke od naručenih artikala, jer sam dobio informaciju da prodavač ne može isporučiti neki artikal(e), i moja narudžba više ne ispunjava uvjete promo koda koji sam primijenio?

Ako ste primili email koji kaže da jedan ili više vaših artikala nije dostupno i morali smo vam ga poništiti iz narudžbe, to može utjecati na povrat novca ako ste koristili promo kod. Mislili smo da je artikl na zalihi kada ste napravili narudžbu. Međutim, kada smo krenuli pakirati vašu narudžbu, shvatili smo da artikl više nije dostupan.

Ako su uvjeti promotivnog koda i dalje ispunjeni nakon vašeg povrata, nemate razloga za brigu. U suprotnom, imajte ih na umu kada nešto vraćate.

Ako sam kupio naočale tijekom vremenski ograničene akcije i želio bih ih zamijeniti za novi/drugi proizvod uz zadržavanje popusta, je li to moguće?

Ne, popusti su dostupni samo tijekom razdoblja kada je promocija aktivna. Nakon što promocija završi, ne možemo vam ponuditi isti popust ponovno na novu narudžbu.

Htio sam kupiti proizvod, ali sam čekao bolju ponudu i od tada se cijena proizvoda promijenila. Mogu li zatražiti raniju cijenu?

Cijene proizvoda koje prodajemo često se mijenjaju u skladu s politikom dinamičkog određivanja cijena, što nam pomaže pružiti najbolje cijene našim kupcima. Politika se oslanja na različite parametre i usporedbu s tržišnim cijenama, a ponekad doživljavamo i tehničke probleme koji mogu uzrokovati značajne promjene u cijenama. Uvijek nastojimo pružiti našim kupcima najbolju ponudu, stoga ne oklijevajte kontaktirati našu podršku za pomoć.

Zaboravio sam primijeniti kod za popust prilikom narudžbe. Mogu li ga dodati naknadno?

Ako je promocija sa kodom za popust koji ste željeli primijeniti već završila, nije moguće primijeniti kod naknadno.

Ako je promocija još uvijek u tijeku i želite primijeniti popust na narudžbi u tijeku, molimo vas da se obratite našem timu korisničke službe koji će vam pomoći.

Moj kod za popust ne radi. Što da radim?

Prvo se, molimo, pobrinite da svi proizvodi u košarici ispunjavaju sve uvjete kupona koji pokušavate primijeniti.

Ako je promocija s kodom za popust koju ste željeli primijeniti već završila, nije više moguće koristiti kod.

Ako je promocija još uvijek u tijeku i aktivno se oglašava na našoj web stranici ili na drugim marketinškim kanalima, a kod ne radi, molimo vas da se obratite našem timu korisničke službe kako biste ih obavijestili o problemu.

Ako sam napravio/la narudžbu tijekom akcije 2+1 besplatno, kako će vraćanje jednog ili više proizvoda utjecati na moj povrat novca?

S obzirom na to da je popust uvjetovan količinom kupljenih proizvoda za promocije tipa 2+1 besplatno, vraćanje jednog ili više proizvoda rezultiralo bi kršenjem uvjeta kampanje i poništilo bi popust na trećem proizvodu.

Stoga ukupni iznos povrata ovisi o broju vraćenih proizvoda i njihovoj izvornoj vrijednosti prije popusta.

Ako kupac vrati proizvod koji nije bio najjeftiniji proizvod (tj. dobiven "besplatno" kao dio kampanje 2+1 besplatno), kupac mora vratiti taj proizvod / proizvode zajedno s najjeftinijim proizvodom koji mu je besplatno pružen kao dio promocije.

Ako se to ne dogodi i Sudionik vrati samo proizvod / proizvode koji nisu dobiveni besplatno, razlika između ukupnog iznosa plaćenog za narudžbu i iznosa za proizvode koje je kupac zadržao bit će vraćena, uključujući puni iznos za proizvod koji je isporučen besplatno kao dio promocije.

Dioptrijske leće, kao proizvod izrađen po mjeri, nisu refundirane.

Če sem naročil/a med promocijo 2+1 brezplačno, kako bo vplivalo vračilo enega ali več izdelkov na moj povračilo?

Zaradi popusta, ki je pogojen s količino kupljenih izdelkov za promocijo 2+1 brezplačno, bi vračilo enega ali več izdelkov pomenilo kršitev pogojev akcije in razveljavitev popusta na tretjem izdelku.

Zato celotni znesek vračila temelji na številu vrnjenih izdelkov in njihovi prvotni vrednosti pred popustom.

Če stranka vrne izdelek, ki ni bil najcenejši izdelek (tj. ga je prejela "brezplačno" kot del akcije 2+1 brezplačno), mora stranka vrniti ta izdelek/te izdelke skupaj z najcenejšim izdelkom, ki ji je bil zagotovljen brezplačno kot del promocije.

Če se to ne zgodi in udeleženec vrne samo izdelek/izdelke, ki niso bili brezplačno prejeti, bo razlika med celotnim zneskom plačanim za naročilo in zneskom za izdelke, ki jih je stranka obdržala, vračuna, vključno s celotnim zneskom za izdelek, ki je bil dostavljen brezplačno kot del promocije.

Korekcijske leče, kot izdelek po meri, niso povračljiva.

Leće i recepti

Mogu li naručiti naočale s lećama izrađenim prema mom receptu?

Da, kao ovlaštena optika, možemo vam ponuditi kupnju kompletnih dioptrijskih naočala zajedno s lećama izrađenim prema vašim individualnim dioptrijskim vrijednostima.

Cijeli postupak naručivanja je vrlo jednostavan: odaberite okvir i u našem konfiguratoru za dioptriju unesite dioptrijske vrijednosti iz vašeg recepta.

Niste sigurni kako pravilno popuniti te vrijednosti? Nema problema. Jednostavno priložite fotografiju vašeg recepta uz vašu narudžbu i naši optičari će se pobrinuti za ostalo.

Također možete poboljšati svoje leće dodavanjem premaza zaštite od plavog svjetla, zatamnjenjem dioptrijskih leća kao sunčanih naočala ili fotokromatskog premaza.

Trebam li imati liječnički recept za naručivanje dioptrijskih naočala?

Ne, nije potrebno imati liječnički recept za narudžbu naočala. Možete ih naručiti na temelju mjerenja očiju koje je obavio optometrist u optici ili na temelju vrijednosti vaših trenutnih naočala.

Međutim, ako niste bili na pregledu očiju u posljednjoj godini, preporučujemo vam da posjetite svog optičara ili optometrista prije nego što kupite nove naočale.

Kakve vrste dioptrijskih leća nudite i gdje mogu pronaći više detaljnih informacija?

Cjelokupni portfolio naših leća, zajedno s više detaljnih informacija, može se pronaći ovdje.

Nisam siguran/na kako popuniti dioptrijske vrijednosti leća iz svog recepta.

Činimo sve kako bismo proces kupovine naočala putem interneta učinili što jednostavnijim i ugodnijim. Naš konfigurator leća osmišljen je da vam pomogne tijekom cijelog postupka naručivanja, nudeći vam upute i sve osnovne informacije. Ove informacije će vam omogućiti odabir odgovarajuće vrste leća i točan unos svih potrebnih dioptrijskih vrijednosti.

Više detaljnih informacija o tome kako pročitati recept za naočale možete pronaći ovdje.

Međutim, ako još uvijek niste sigurni kako ispravno popuniti vrijednosti, nemojte se brinuti. Jednostavno možete priložiti fotografiju vašeg recepta u konfiguratoru leća prilikom narudžbe, a naš tim optičara će se pobrinuti da se leće izrade precizno prema vašim potrebama.

Trebaju mi nova stakla za okvir. Mogu li kupiti samo dioptrijske leće?

Nažalost, ne pružamo tu uslugu. Leće se mogu kupiti samo zajedno s okvirom; nisu dostupne kao zaseban proizvod.

Imam visoku dioptriju i ne mogu pronaći svoje vrijednosti u konfiguratoru leća.

U našem portfoliu imamo dioptrijske leće s vrijednostima sfera do -10/+6 i cilindara do -3/+3. Nažalost, vrijednosti izvan ovoga nisu dostupne.

Povrat i vraćanje novca

Kako mogu vratiti svoju narudžbu?

Svaku narudžbu možete vratiti bez navođenja razloga u roku od 30 dana od isporuke. Uz narudžbu vam je bio dostavljen i obrazac za povrat sa svim informacijama i adresom na koju trebate poslati paket.

Molimo vas da paket ne šaljete na adresu koja je bila na kutiji koja vam je dostavljena jer se radi o adresi dostavljačke službe i ako je tamo pošaljete, paket će se izgubiti.

Je li moguće vratiti bilo koju vrstu proizvoda, uključujući i dioptrijske naočale sa staklima na mjeru?

Da, možete vratiti bilo koji proizvod kupljen kod nas.

Ako ste kod nas prvi put kupili dioptrijske naočale s eyerim vision lećama (s bilo kakvim poboljšanjem), možete ih vratiti u roku od 30 dana od dostave, a mi ćemo vam vratiti puni iznos. Ova politika povrata odnosi se samo na jedan par naočala iz vaše narudžbe (u slučaju kupnje više komada vraća se puni iznos za najjeftiniji model).

U slučaju da se odlučite vratiti dioptrijske naočale koje sadrže Essilor premium leće izrađene prema Vašoj individualnoj potrebi, moći ćemo Vam vratiti samo iznos za dioptrijski okvir. Međutim, u takvoj situaciji možemo vam vratiti leće na adresu, nakon što vratite naočale. Vraćena stakla poslat ćemo našim optičarima kako bi ih stručno skinuli s okvira i poslali natrag na Vašu adresu. Ako ste zainteresirani za ovu opciju, molimo Vas da nam se javite na [email protected] prije nego što pošaljete paket.


*Leće bez dioptrije ne smatraju se proizvodom po mjeri. Ako vratite naočale s lećama koje imaju dioptriju 0, cijeli iznos će biti refundiran.

Na koju adresu treba poslati povrat?

eyerim s.r.o.
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia

Moram li platiti poštarinu kada vraćam paket?

Trošak dostave paketa za povrat snosi kupac. U specifičnim slučajevima, kao što su oštećeni ili pogrešno poslani model, naravno da ćemo vam refundirati iznos plaćen za dostavu. U ovim slučajevima Vas molimo registrirati reklamaciju na web-stranici i javiti se korisničkoj službi u vezi povrata poštarine.

Mogu li zamijeniti proizvod umjesto povrata novca?

Ova opcija nije dostupna. Sve vraćene narudžbe automatski se refundiraju. Ako ste zainteresirani za drugi model, veličinu ili boju, možete ga kupiti izravno na web stranici predavanjem nove narudžbe.

Koliko traje proces povrata?

Cijeli proces trebao bi trajati do 10 radnih dana od slanja paketa. Potvrdit ćemo vam obradu povrata, kao i povrat sredstava, putem automatskog e-maila.

Kako ću dobiti povrat novca?

U slučaju unaprijed plaćenih narudžbi, povrat novca će se automatski obraditi na račun koji je korišten za plaćanje narudžbe.
Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, molimo vas da se javite našoj korisničkoj službi sa sljedećim podatcima:
- IBAN
- SWIFT kod banke
- Puno ime vlasnika računa

Reklamacije

Kako mogu primjeniti 2-godišnje jamstvo?

Razdoblje jamstva za svaki kupljeni proizvod je 2 godine. Imajte na umu da jamstvo pokriva sve nedostatke nastale u proizvodnji bez iznimke. No, ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenim svakodnevnim nošenjem ili bilo kakvo mehaničko oštećenje Ako želite primijeniti svoje jamstvo, predajte svoj zahtjev ovdje.

Nakon registracije primit ćete e-mail s JAMSTVENIM OBRASCEM s daljnjim uputama kako poslati paket na našu adresu. Isprintajte obrazac, slijedite upute i pošaljite nam oštećeni paket na našu adresu navedenu na obrascu.

Čim primimo proizvod, poslat ćemo ga proizvođaču na razmatranje reklamacije. Imajte na umu da ovaj proces može trajati do 30 dana.

Zašto ne mogu ispuniti zahtjev za reklamaciju?

Ako imate poškoća pri ispunjavanu zahtjeva za reklamaciju, provjerite sljedeće:

- upisujete li e-mail adresu i broj naružbe točno onako kako su zadani u narudžbi (razmak, veliko/malo slovo, točka,...)
- je li narudžba bila dostavljena prije više od 2 godine i jamstvo više ne vrijedi

Ako ste ovo provjerili i još imate problema s predavanjem zahtjeva, javite nam se na [email protected]

Gdje mogu pronaći obrazac za jamstvo?

Obrazac za jamstvo će biti priložen u e-mailu koji ćete dobiti nakon što predate zahtjev za reklamaciju na našoj web-stranici.

Na koju adresu moram poslati oštećeni proizvod?

Adresu možete pronaći na Jamstvenom obrascu u prilogu emaila koji ste primili nakon registracije zahtjeva za reklamaciju.

Molimo vas da proizvod pažljivo zapakirate i pošaljete na adresu:

Juraj Bečka eyerim
Dialničná cesta 5, Hala D, Gate 26
903 01 Senec
Slovensko


Paket možete poslati putem dostavne tvrtke/službe po vašem izboru. Molimo Vas da sačuvate potvrdu o slanju ili broj za praćenje paketa u slučaju komplikacija.

Nakon što primimo i obradimo paket, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila.

Kada mogu očekivati informaciju je li reklamacija bila obrađena?

Čim naš odjel za jamstvo primi i pregleda vaš paket, primit ćete e-mail o statusu vaše reklamacije. Traje oko 10 radnih dana da paket stigne.
Imajte na umu: Nakon što primimo vaš paket,proces reklamacije može trajati do 30 dana.

Recenzije

Kako mogu dodati recenziju?

Nekoliko tjedana nakon uspješne kupnje poslat ćemo vam e-mail u kojem ćemo vas zamoliti da recenzirate proizvod koji ste kupili i tamo će biti priložen link do obrasca za recenziju proizvoda.

Kako osigurati odobrenje vaše recenzije?

1) Ocijenite proizvod zvjezdicama (od 1 do 5) i napišite komentar.
2) Pišite istinito, iskreno, ne bojte se spomenuti negativnosti.
3) Ocjenujte samo proizvod s kojim imate izravno iskustvo.
4) Ne kopirajte recenzije s drugih web stranica.
5) Napišite recenziju na istom jeziku kao i web stranica na kojoj ste kupovali.
6) Je li proizvod stigao kasno, je li ambalaža oštećena ili smo vam dali loš savjet? Ne pišite to u recenziji, bolje nas obavijestite putem obrasca za jamstvo ili kontaktirajte našu korisničku podršku na [email protected]

Što definitivno trebate izbjegavati prilikom pisanja recenzije?

1) Vulgarizmi, rasizam, poticanje na nasilje, osobni napadi, itd.
2) Lažne recenzije s motivacijom da se zavaraju naši kupci.
3) Pružanje osobnih podataka (vaših ili treće strane) i općenito kršenje zaštite privatnosti.
4) Postavljanje pitanja: naša služba za korisnike vam je na raspolaganju za te svrhe.
5) Spominjanje problema koji nisu izravno povezani s proizvodom, tj. pritužbe na dostavu, oštećenu ambalažu, itd.
6) Promicanje drugih nevezanih proizvoda i/ili usluga.

Pitanja

Kako vam mogu vratiti naručeni artikal?

Ako želite iskoristiti mogućnost povrata do 30 dana od dostave jer niste zadovoljni proizvodom ili vam ne odgovara, pratite sljedeće instrukcije:

 

Proizvod treba biti poslan na ovu adresu u njegovom originalnom pakiranju i zajedno sa svim dodacima koji su bili uključeni u set na ovu adresu:

eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia

Kada Vaš paket stigne u naše skladište, naš tim će ga obraditi i provjeriti što je prije moguće. Poslije ćete od nas dobiti potvrdu o povratu.

Ako ste narudžbu platili pouzećem, konatkirajte našu Korisničku službu i pošaljite nam ove podatke:

IBAN i SWIFT
Ime i prezime vlasnika račun
a

Ako ste narudžbu platili unaprijed karticom, nije potrebno slati podatke. Povrat će biti izvršen automatski na račun kojim je plaćeno.

 

SLUŽBA ZA KORISNIKE

Naši agenti službe za korisnike ovdje su za vas svaki dan.
Čitamo sve poruke i uvijek odgovaramo u roku od 24 sata.

Povratna adresa :

eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia

Adresa registriranog sjedišta:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Tvrtka je upisana u
trgovački registar koji vodi
Okružni sud Košice, odjeljak Sro,
prilog 36601/V.

Bratislava

Telefon: +421915774755

Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30

Poslovnica Bratislava

Praha

Telefon: +420 774 358 108

Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno

Poslovnica Praha

Uskoro više poslovnica

Izabrati
Zatvori
Izabrati