• E-shop
  • Informacija
  • Profil

Pomoć

Često postavljana pitanja
Dostava i povrat
Kontakt
Pitanja o narudžbi
Plaćanje, promocije i bonovi
Proizvodi, brendovi i zalihe
Povrat robe i novca
Isporuka i dostava
Tehnička pitanja
eyerim collection
Reklamacije
Recenzije
Kako vratiti artikal
Pitanja

Procijenjeno vrijeme dostave vaše narudžbe uvijek se nalazi u e-mailu za potvrdu narudžbe i odnosi se na radne dane (vikendi i praznici isključeni).
Želite pažljivo pratiti Vašu narudžbu? Posjetite PRAĆENJE POŠILJAKA!

Ako ne možete pronaći potvrdu svoje narudžbe u pristigloj pošti, pratite sljedeće korake:

• Provjerite mapu "Spam" ili "Promocije" u svom sandučiću
• Provjerite jeste li ispravno dovršili narudžbu (uspješno plaćanje)

Ako još uvijek ne možete naći potvrdu svoje narudžbe, vjerojatno ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte ili vaše plaćanje nije uspješno obrađeno. Molimo, obratite se našoj Službi za korisnike sa što više pojedinosti o problemu i pokušat ćemo ga riješiti za vas.

Ne možemo ništa mijenjati nakon što predate narudžbu. To uključuje mijenjanje boje/veličine artikla, načina dostave ili načina plaćanja.

Međutim, možda ćete moći otkazati narudžbu i predati novu ako vam još nije poslana.

Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo obratite se našoj Službi za korisnike s brojem narudžbe i obavijestite nas o razlogu otkazivanja. Obradit ćemo vaš zahtjev za otkazivanje čim budemo mogli i poslati vam potvrdu o povratu novca.

Ako vaša narudžba još nije poslana, molimo obratite se našoj Službi za korisnike s brojem narudžbe i obavijestite nas o razlogu otkazivanja.

Obradit ćemo vaš zahtjev za otkazivanje čim budemo mogli i poslati vam potvrdu o povratu novca (osim ako ste odabrali plaćanje pouzećem). Ako otkažete narudžbu, može potrajati do 5 radnih dana kako bi vam banka ili izdavatelj kartice učinili sredstva ponovno dostupnima.

Kod nekih dostavljačkih službi aktivacija informacija za praćenje može trajati 1 - 4 dana.

Ako se vaše informacije za praćenje ne ažuriraju unutar tog razdoblja ili vaš paket negdje zapne, obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo vam pomogli.

Ne možemo otkazati vašu narudžbu nakon što vam je pošaljemo.

Ako želite otkazati dostavu, savjetujemo vam da se obratite dostavljačkoj tvrtki koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji i zamolite ih da preusmjere vaš paket natrag pošiljatelju. Ako u međuvremenu ne obrade vaš zahtjev, možete odbiti paket po dolasku i bit će nam automatski vraćen.

Nakon što primimo vaš odbijeni paket, javit ćemo vam se i obraditi povrat ako ste platili unaprijed.

Unaprijed se ispričavamo za neugodnosti. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i trudimo se odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike sa:
• brojem svoje narudžbe
• imenom neispravnog artikla
• opisom pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal što je brže moguće.

Izdajemo račun uz svaku narudžbu.

Vaš je račun uvijek priložen uz e-mail za potvrdu prilikom slanja vaše narudžbe.

Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, vaš račun neće biti priložen u paketu. Umjesto toga, poslat ćemo vam račun e-mailom nakon što preuzmete svoj paket i platite narudžbu.

Narudžbe na tvrtku nisu dostupne. eyerim je internet trgovina i prodajemo isključivo javnosti. Naknadna promjena podataka na računu nije moguća.

Ako imate bilo kakvih problema s računom koji ste primili od nas, molimo obratite se našoj Službi za korisnike koja to može riješiti.

Vašeg računa nema u paketu? Ne brinite - možete pronaći elektroničku inačicu računa u e-mailu za potvrdu isporuke.

Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, vaš račun neće biti priložen u paketu. Umjesto toga, poslat ćemo vam račun e-mailom nakon što preuzmete svoj paket i platite narudžbu.

Kad otkažete narudžbu, sredstva će vam ponovno biti dostupna. Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

Možete upotrijebiti bilo koji dolje navedeni oblik plaćanja kako biste platili svoju narudžbu:
• Kreditna kartica / Debitna kartica (Visa, Mastercard, American Express)
• Plaćanje pouzećem
Online plaćanja na eyerimu brza su poput munje i vaša sigurnost nam je na prvom mjestu, zato su vaši podaci kod nas sigurni. Sve transakcije se obrađuju putem šifriranog posrednika za plaćanje i upotrebljavamo vodeće sigurnosne sustave i sustave za sprječavanje prijevara.

Morate unijeti kod točno onako kako vam je dan/reklamiran, bez razmaka. Upišite ili kopirajte i zalijepite kod u polje "Kod za popust" u vašoj košarici, kako je prikazano u nastavku:
how to use discount voucher

Nakon što unesete kod, kliknite na "Primijeni kupon" i on će se dodati vašoj narudžbi. Kad se kod primijeni na vašu narudžbu, vidjet ćete vrijednost popusta i ukupnan iznos vaše narudžbe promijenit će se u skladu s kodom. Molimo imajte na umu da je vrijednost kupona na blagajni uvijek prikazana bez poreza.
how to use discount voucher

Morate unijeti kod za popust prilikom naplate jer se kasnije ne može primijeniti.

Ako primijetite da vaš kod za popust ne radi, molimo provjerite sljedeće:
• Možete upotrijebiti samo jedan kod za popust po narudžbi.
• Budući da su naši kodovi za popust različiti, različiti su i uvjeti i odredbe za svaki, zato ih obavezno provjerite kad primite bilo koji kod. Kodovi mogu vrijediti samo za određene artikle i većina kodova imat će datum isteka. Trebali biste moći pronaći uvjete i odredbe na istom mjestu na kojem ste pronašli kod, bilo da je to putem e-pošte ili na našoj web-stranici.

Ako vaš kod za popust još uvijek ne radi nakon što ste provjerili sve gore navedeno, onda se obratite našoj Službi za korisnike, navodeći što je više moguće pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i ono što ste dosad napravili.

Ako upotrijebite kod za popust, a zatim zbog nekog razloga otkažete ili vratite narudžbu, možete primijeniti isti kod za popust na svoju sljedeću narudžbu ako:
• Taj kod kupona još nije istekao
• Taj kupon vrijedi za artikal koji odaberete

Ne možete ponovno primijeniti kodove kupona koji vrijede samo za prvu narudžbu ili kodove kupona čiji uvjeti za upotrebu ne odgovaraju vašem odabranom zamjenskom proizvodu.

Uvijek pokušavamo ponuditi najveći izbor mogućnosti plaćanja svojim kupcima, a plaćanje pouzećem jedna je od njih.

Ako otkrijete da prilikom naplate nema mogućnosti plaćanja pouzećem, molimo provjerite sljedeće:
• Ne možete odabrati plaćanje pouzećem za narudžbe koje uključuju dioptrijske leće izrađene po mjeri.
• Zbog sigurnosnih razloga, plaćanje pouzećem nije dostupno za narudžbe iznad 1 500 HRK.

Prijavili ste se na naš newsletter? Trebali biste odmah primiti svoj kupon s kodom za dobrodošlicu.

Ako još niste dobili svoj popust za dobrodošlicu, molimo provjerite sljedeće:
• Provjerite odjeljak "neželjena pošta" (spam) ili "promocije" - naš newsletter je prepun dobrih ponuda koje se nekada mogu izgubiti.
• Provjerite jeste li pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte prilikom prijave. Najlakši način na koji to možete provjeriti jest da se ponovno prijavite i pričekate hoće li vaš kupon za dobrodošlicu stići.

Ako još uvijek ne možete naći svoj kupon s kodom za dobrodošlicu nakon što ste provjerili sve gore navedeno, molimo obratite se našoj Službi za korisnike navodeći što je moguće više detalja o problemu.

Nažalost, taj način plaćanja trenutno je nedostupan na našoj web-stranici.

Upotrebljavate kod za popust u svojoj narudžbi? Možete upotrijebiti samo jedan po narudžbi.

Za više informacija o tome kako primijeniti kod za popust na našoj web-stranici, kliknite ovdje.

Morate unijeti kod za popust u svoju košaricu prilikom naplate jer se kasnije ne može primijeniti.

Ako još uvijek želite primijeniti kod na svoju narudžbu, morate otkazati narudžbu i predati novu na našoj web-stranici. Za više informacija o otkazivanju narudžbe, kliknite ovdje.

O da! Mi znamo da naši kupci vole odlične akcije i posebne ponude s vremena na vrijeme.

Predlažemo vam da pogledate našu web-stranicu, često imamo stvarno odlične dugotrajne promocije određenih marki, dioptrijskih leća ili pojedinih kolekcija.

Ako tražite kod za popust, šaljemo ih svojim kupcima u newsletterima. Ponekad ćete primijetiti kod na našoj stranici na Facebooku ili baner na našoj web-stranici. A za poklanjanje kodova provjerite naš Instagram - držite oči otvorenima!

Zbog naših Općih pravila, prodajemo samo izravno javnosti - stoga ne prihvaćamo kupnju bez PDV-a.

Kao online trgovina, mijenjamo cijene u skladu s marketinškom aktivnosti, zalihama i potražnjom od strane kupaca. U tom slučaju nećemo moći nadoknaditi razliku.

Postupak narudžbe sunčanih naočala s dioptrijskim lećama je slijedeći:
1. Izabarete model iz naše ponude dioptrijskih naočala
2. Ispunite podatke o vašoj dioptriji
3. Na dnu stranice pri odabiru leća imate nadogradnju pod nazivom "Zatamljenje sunčanih naočala"
4. Naočale stavite u košaricu i nastavite s procesom plaćanja.
Ovaj proces funkcionira samo ako odaberete model iz ponude dioptrijskih naočala, ne možemo na modele sunčanih naočala dodavati dioptrijske leće.

Trudimo se dati vam što više korisnih informacija o svim proizvodima iz naše ponude, uključujući:

• Značajke proizvoda
• Detaljni opis
• Razne slike proizvoda
• Kako funkcioniraju veličine

Na svakoj stranici proizvoda nalazi se odjeljak odmah ispod slika u kojem možete pronaći detalje o materijalu, boji i veličini, primjerice koje su točne dimenzije okvira. Također na svakoj stranici postoji naš brzi vodič za veličinu koji vam može pomoći otkriti koja će veličina savršeno odgovarati vašem licu.

Znate li točno što tražite? Ako znate, unesite to u traku za pretraživanje na vrhu stranice i kliknite na povećalo.

Možete, također, filtrirati prema kategorijama proizvoda pomoću kartica na vrhu stranice i tražiti samo sunčane naočale, dioptrijske naočale ili sportske kolekcije. Samo prijeđite mišem preko njih i možete odabrati vrstu artikla koji želite pogledati na temelju spola, marke, oblika okvira, vrste sporta ili dostupnosti na zalihama.

Također imamo kompletan popis brendova koje nudimo, gdje možete provjeriti imamo li i vaš omiljeni. Između 80 brendova i tisuće dostupnih sunčanih naočala, dioptrijskih okvira i skijaških naočala, vjerojatno je imamo!

Našli ste ono što želite? Dodajte u košaricu i kad završite s kupnjom, pratite upute na zaslonu kako biste dovršili narudžbu.

Online kupovina naočala promijenit će vaš život uz naš Magic mirror. Jednostavno odaberite svoj omiljeni par sunčanih ili dioptrijskih naočala, kliknite na gumb Magic mirror u donjem desnom kutu slike, uključite svoju web-kameru ili samo učitajte bilo koju svoju sliku online i spremni ste.

Nažalost, trenutno nisu svi artikli dostupni za virtualnu probu. Kako biste vidjeli izbor svih artikala dostupnih za probu uz virtualno ogledalo, kliknite ovdje.

Zapamtite da naš Magic mirror ne može odrediti koja bi veličina odgovarala vašem licu. U tom slučaju, naš Vodič za veličinu mogao bi dobro doći, zar ne?

U eyerimu smo posvećeni online trgovini pa nas nećete naći u lokalnom trgovačkom centru.

Usredotočeni smo na ponudu "svega pod jednim krovom" - od svih omiljenih marki poput Ray Bana do vlastitih marki, od funkcionalnih sportskih okvira do probranih dizajnerskih primjeraka. Svaki tjedan donosimo vam stotine novih artikala i najnovije kolekcije naočala, zajedno s vijestima i savjetima putem našeg bloga.

Ne morate brinuti o radnom vremenu ili pokušavati rezervirati termin kod nas - samo pregledajte našu web-stranicu iz udobnosti svog doma i počnite kupovati.

Nudimo besplatnu isporuku u sve zemlje EU-a. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika. Svi naši proizvodi su 100 % autentični i dolaze s 2-godišnjim jamstvom.

Naša ponuda neprestano se ažurira na temelju dostupnosti i količine zaliha kod naših dobavljača i vjerujte nam, nijedan artikal neće vam umaknuti. To, međutim, također znači da brojni artikli nestaju s naše web-stranice, naročito tijekom visoke sezone, a zamjenjuju ih drugi. Srećom, radimo izravno s vodećima na tržištu u industriji naočala i donosimo vam stotine novih artikala, najprodavanije i najnovije kolekcije naočala svaki tjedan, zato ostanite s nama ako još niste pronašli savršeni par.

Trenutno nismo u mogućnosti reći vam hoće li artikal koji je privremeno nedostupan ponovno biti na zalihama. Budući da kolekcije dolaze i odlaze, mnogi artikli u nekom trenutku prestaju se proizvoditi i zamjenjuju ih nove kolekcije.

Želite potražiti nešto slično? Sve što trebate napraviti jest odabrati jednu od kategorija koja vas zanima. Na primjer, tražite sve sunčane naočale i onda suzite izbor pomoću raznih filtara s lijeve strane naše stranice kataloga. Na temelju boje leća, oblika okvira, materijala ili nekih posebnih značajki, možete pronaći ono što ste tražili.

Da, bez imalo sumnje.

Svi proizvodi koji se prodaju na eyerimu 100 % su originalni. Svaki model isporučuje se u svom izvornom pakiranju, skupa sa svim dodacima. Ako ju je proizvođač priložio, potvrda o autentičnosti također će se nalaziti u paketu.

eyerim je službeni prodavač Ray-Bana i svih drugih marki navedenih na našoj web-stranici. Radimo izravno s vodećima na tržištu u industriji naočala, kao što su Luxottica ili Safilo koji desetljećima u Italiji proizvode marke poput Ray-Bana, Oakleyja, Prade, Tommyja Hilfigera, Michaela Korsa i brojnih drugih. Saznajte više.

Osim toga, naš tim brine se za oči ljudi širom Europe već više od 4 godine, nudeći dizajnerske sunčane naočale i dioptrijske okvire više od 80 svjetski poznatih marki, a to, vjerujemo, ne bi bilo moguće da vam nudimo lažne proizvode, zar ne? U eyerimu naporno radimo kako bismo osigurali 100-postotno zadovoljstvo i obećavamo samo kvalitetu, visoki standard i izvrsnu uslugu svim svojim kupcima.

Svaki artikal koji kupite na eyerimu isporučuje se u svom izvornom pakiranju, skupa sa svim dodacima koje proizvođač osigurava.

Većina brendova i kolekcija uključuje tvrdi ili meki etui i krpicu za čišćenje u svom izvornom pakiranju. Međutim, određeni artikli mogu uključivati vrećicu od tkanine, što zapravo istovremeno služi kao zaštitna futrola i krpica za čišćenje zbog svojih mikrovlakana.

Također ne možemo odrediti boju ili vrstu etuija u kojem će vaše naočale biti dostavljene. To isključivo određuje proizvođač.

Trenutno nismo u mogućnosti reći vam kad će se određeni artikal vratiti u zalihe.

Važna nam je brza isporuka proizvoda i uvijek nastojimo imati najpopularnije artikle na zalihama, bez obzira na sve. Međutim, ako vidite artikal na našoj web-stranici koji je dostupan, ali ga nema na zalihama, pokušat ćemo, naravno, osigurati najbržu moguću dostavu. U tom slučaju, procijenjeno vrijeme dostave uvijek se automatski izračunava na stranici proizvoda odmah pokraj njegove slike.

Ne želimo vam poslati naočale koje vam neće odgovarati ispravno i zato je naš brzi vodič za veličine dostupan na svim stranicama proizvoda. Samo kliknite na karticu "Veličine" odmah ispod slike i probajte naš trik za veličinu pomoću kreditne kartice. Kao što uvijek napominjemo, za veliku većinu ljudi M je prava veličina. Vjerojatno će biti prava veličina i za vas.

Postoje i drugi načini kako možete biti sigurni da birate pravu veličinu:
Provjeravajući veličinu trenutnih okvira koje posjedujete
• Mjereći svoje trenutne okvire
• Isprobavajući naše Magic mirror

Želite li znati više? Kliknite ovdje.

Ako znate samo nekoliko osnovnih pravila, biranje pravog para i uzbudljivo je i lako.

Nudimo razne filtere za pretraživanje kako biste suzili izbor, ali najvažniji čimbenik koji treba uzeti u obzir jest vaš oblik lica:

Okrugla lica obično su jednako široka koliko su duga, sa zaobljenom linijom čeljusti i zaobljenim jagodicama. Obrazi su puni i širi od čela. Preporučujemo pravokutne okvire, u idealnom slučaju s oštrim linijama, kako bi vizualno omekšali vaše jagodice. Okviri s polu-rubovima odličan su izbor za vizualno produžavanje vašeg lica.

Kvadratna lica imaju jagodice, čelo i liniju čeljusti iste širine. Trebali biste isprobati okrugle, ovalne ili mačkaste okvire koji će omekšati čeljust. Ako tražite pravokutni okvir, onda se pobrinite da ima okrugle rubove.
Ako vam je lice duže nego šire (imate dugo čelo, visoke jagodice i zaobljenu liniju čeljusti), trebali biste isprobati okvire koji su maksimalno pokriveni lećama. Predimenzionirani okviri odličan su izbor za vas. To će dati privid dodatne širine lica i pomoći će vam razbiti dužinu lica.

Srcolika lica, također poznata kao trokutasta, karakterizira široko čelo i mala brada. Vaš izbor trebali bi biti kvadratni ili pravokutni okviri koji će uravnotežiti vaše crte lica. Okrugli i ovalni okviri također pristaju toj vrsti lica.

Ovalna lica imaju jagodice malo šire od čela i brade i oblikom podsjećaju na jaje. Smatraju se savršenim oblikom i trebala bi moći nositi većinu stilova okvira. Možete slobodno eksperimentirati s raznim oblicima. Važan čimbenik jest veličina.

Postoji nekoliko osnovnih pojmova na koje ćete naići na našoj web-stranici prilikom naručivanja dioptrijskih leća. U nastavku slijedi kratak opis svakog od njih:

Sfera (SPH) označava propisanu snagu dioptrije. Sfera pokazuje koliku moć uvećavanja vaše leće moraju pružiti kako bi ispravile vaš vid.

Cilindar (CYL) je količina snage leće koja je potrebna za ispravljanje vašeg astigmatizma. Astigmatizam je stanje u kojem je rožnica nepravilno oblikovana, što uzrokuje zamagljen vid. Ako na receptu za vaše naočale nije naznačena snaga cilindra, nemate astigmatizam i trebali biste ostaviti ta polja praznima prilikom naručivanja.

Os označava stupanj i smjer vašeg astigmatizma. Ako na receptu za vaše naočale nije naznačena snaga cilindra, nemate astigmatizam i trebali biste ostaviti ta polja praznima prilikom naručivanja.

Pupilarna udaljenost (PD) jest udaljenost između središta vaših zjenica, prikazana u milimetrima. Pupilarna udaljenost upotrebljava se za poravnavanje leća preko središta zjenica radi savršene jasnoće. Imate li problema s nalaženjem svoje vrijednosti PD-a na receptu za naočale? Upotrijebite naše ravnalo za PD.

U slučaju da vam nešto nije jasno, molimo obratite se našoj Službi za korisnike pomoću jedne od mogućnosti za kontakt u nastavku i javit ćemo vam se što je prije moguće.

Da, u eyerimu nudimo vlastito 2-godišnje jamstvo za sve proizvode.

Svaki proizvođač određuje jamstvo na drukčiji način. Neki su brendovi pokriveni samo 6 mjeseci, dok su drugi pokriveni do 24 mjeseca. Postoje tisuće različitih uvjeta, definicija i zemljopisnih ograničenja. U eyerimu vas želimo rasteretiti, tako da se ne morate zamarati time. Zato nudimo vlastito 2-godišnje jamstvo - bez ikakvih obaveza. Morate samo sačuvati eyerimov račun (papirnati ili poslan e-poštom) koji dobijete nakon naručivanja kod nas. To je vaša potvrda o jamstvu.

Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji* bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

* Oštećenja u proizvodnji obuhvaćaju sve nedostatke koji proizlaze iz procesa proizvodnje i neusklađenosti sa standardima koje je proizvođač postavio za određeni proizvod (oštećeni zglobovi, promjena boje itd.). Oštećenja u proizvodnji ne uključuju nedostatke u dizajnu koji se mogu pripisati dizajnu proizvoda, a ne procesu proizvodnje.

Budući da smo isključivo online trgovac na malo i službeni prodavač svih marki na www.eyerim.hr, prodajemo izravno javnosti - stoga ne nudimo prodaju na veliko.

Sve sunčane, dioptrijske ili skijaške naočale čije izvorno pakiranje uključuje bilo koje zamjenske dijelove bit će vam dostavljene sa svim reklamiranim dodacima.

Međutim, na eyerimu ne prodajemo zamjenske dijelove poput ručki, leća ili jastučića za nos kao zasebne proizvode.

Da, naravno. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika.

U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

Kao i sve na eyerimu, povrati su iznimno laki i jednostavni. Sve što trebate napraviti jest pažljivo zamotati svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili te nam ga poslati natrag na adresu:

eyerim s.r.o.
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 25
903 01 Senec
Slovakia

Za detaljniji Vodič za povrat kliknite ovdje.

Ako želite vratiti neispravan ili pogrešan artikal, molimo kliknite ovdje kako bismo to riješili. Ako trebate novi obrazac za povrat, molimo kliknite ovdje.

Želite li vratiti nešto? Nema problema!
• Možete vratiti bilo koji artikal i dobiti povrat novca, u roku od 30 dana od primitka izvorne narudžbe.
• Ako želite drugu veličinu ili boju, molimo vratite neželjeni artikal i predajte novu narudžbu.
• Nema potrebe da nas obavještavate o vraćanju, samo ispunite obrazac za povrat iz svog paketa i priložite ga prilikom povrata.
• Nadoknadit ćemo vam iznos koji ste platili za svoj artikal, uključujući artikle na rasprodaji putem vašeg prvobitnog načina plaćanja.
• Ne možemo nadoknaditi troškove dijelova koji su izrađeni po mjeri. Za dioptrijske naočale naručene s lećama možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.
Artikli su vaša odgovornost sve dok ne dođu do našeg skladišta, zato se pobrinite da su pravilno zapakirani i da se ne mogu oštetiti putem!
• Artikal se mora vratiti u izvornoj ambalaži koja sadrži kutiju i sve dodatke koje ste primili, a sve oznake autentičnosti i pečati proizvođača moraju i dalje biti pričvršćeni.
• U malo vjerojatnom slučaju da nam se artikal vrati u neprikladnom stanju ili izvan 30 dana obuhvaćenih pravilima o povratu, možda ćemo vam ga morati poslati natrag.
• Nismo odgovorni za artikle koji nam se vrate greškom. Ako želite da vam ih vratimo, možemo zatražiti da pokrijete troškove dostave.
• Ovisno o dostupnim mogućnostima u vašoj zemlji, bit ćete odgovorni za troškove vraćanja svih artikala.
Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas. Molimo nabavite dokaz o slanju.

Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

Jednostavno je! Samo pratite upute na obrascu i pazite da sve točno napišete. Trebat će nam te pojedinosti za obradu vašeg povrata. Nakon što ga ispunite, ubacite obrazac u paket s artiklima koje vraćate.Trebalo bi izgledati ovako:
how to use discount voucher

Ne nudimo zamjenu vraćenih artikala, svi vraćeni artikli bit će automatski poništeni, uz povrat novca.

Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

Nažalost, troškove vraćanja snosite vi. Međutim, vaši troškovi povrata bit će nadoknađeni u nekim okolnostima, primjerice ako primite pogrešan ili neispravan proizvod.

Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

Nažalost, ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

Ako želite zadržati leće, poslat ćemo vaš vraćeni artikal u naš laboratorij kako bismo stručno odvojili vaše dioptrijske leće i poslali vam ih natrag. Međutim, savjetujemo vam da ne upotrebljavate te leće s drugim okvirima jer su izrađene po mjeri za određeni okvir i mogle bi naštetiti vašem vidu ako se budu upotrebljavale s drukčijim oblicima i veličinama okvira.

Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni artikal, obavijestit ćemo vas e-mailom. Može potrajati do 10 radnih dana od dana kad ste poslali povrat do trenutka kad nam se dostavi natrag.

Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda i čuvajte ga na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen, tako da možete pratiti njegovo stanjei držati ga na oku dok ne stigne do nas.

Zaboravili ste uključiti obrazac za povrat u svoj paket? Ne brinite - naš tim za povrat vjerojatno će prepoznati narudžbu prema vašem imenu pa ćemo znati da je paket vaš.

Nakon što obradimo i pregledamo vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-mail kako bismo vas obavijestili da je sve u redu i da možete očekivati povrat novca u narednim danima.

Dužni smo pokrenuti povrat sredstava u roku od 14 kalendarskih dana nakon što poništite svoju kupovinu. Međutim, nismo dužni pokrenuti povrat sredstava ako ne primimo povrat robe ili dokaz o slanju.

Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

Bilo bi nam jako žao da vam se takvo nešto dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike sa:
• brojem svoje narudžbe
• imenom neispravnog artikla
• opisom pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal/povrat novca što je brže moguće.

Trenuno ne nudimo mogućnost osobnog povrata. Molimo slijedite naš Vodič za povrat i pošaljite nam artikal natrag putem standardne pošte ili bilo koje dostavljačke tvrtke po vašem izboru.

Poslat ćemo vam e-mail kad naš tim za povrat obradi vaš paket i pregleda vraćeni artikal.

Sve povrate novca pokrećemo elektronskim putem. Ako ste predali narudžbu uz odabrano plaćanje pouzećem i vraćate proizvod, molimo javite nam se u međuvremenu na [email protected] i navedite sljedeće:
• svoj IBAN ili broj bankovnog računa
• puno ime vlasnika računa
• punu adresu vlasnika računa

Javit ćemo vam se čim primimo vaš artikal i odmah ćemo pokrenuti povrat sredstava.

Molimo imajte na umu da se sredstva plaćena pouzećem vraćaju putem bankovnih prijenosa i ne prihvaćaju se druge mogućnosti.

Kako bismo procijenili je li oštećenje pokriveno jamstvom, molimo pošaljite nam slike i opis nedostatka na [email protected] i javit ćemo vam se s daljnjim uputama.

Kad primimo vaš artikal, poslat ćemo ga proizvođaču radi provjere jamstva. Molimo imajte na umu da taj proces može potrajati do 30 dana.

Ako je oštećenje pokriveno jamstvom*, zamijenit ćemo ga ispravnim primjerkom i besplatno vam ga poslati. Ako ne želite zamjenu ili proizvod više nije dostupan, pokrenut ćemo potpuni povrat novca. Molimo imajte na umu da u slučaju artikala koje trenutno nemamo na zalihama, može potrajati malo duže dok vam ne pošaljemo zamjenu.

*Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

Ne možete pronaći svoj obrazac za povrat? Ne brinite, možete ispisati novi ovdje.

Samo pratite upute na obrascu i obavezno sve ispravno napišite. Trebat će nam te pojedinosti kako bismo obradili vaš povrat. Kad ispunite obrazac, ubacite ga u paket zajedno s artiklima koje vraćate.

Sve najpopularnije modele čuvamo na skladištu, kako bi smo Vam ih mogli dostaviti u što najkraćem roku. Ti se proizvodi lako prepoznaju na našoj web-stranici - označeni su s "Na zalihama" i šaljemo ih u roku od 24 sata.

Ostali su dostupni, ali ne u našim zalihama i obično ih šaljemo u roku od 11 radnih dana. Procijenjeno vrijeme dostave za svaki proizvod navedeno je na odgovarajućoj stranici proizvoda.

Da, naravno! Imamo pouzdane međunarodne partnere za dostavu diljem Europe i narudžba vam se uvijek isporučuje pomoću usluge koja se može pratiti.

Kad vam pošaljemo narudžbu iz svog skladišta, primit ćete e-mail s potvrdom isporuke, skupa s kodom za praćenje koji možete upotrijebiti kako biste držali svoj paket na oku. Jednostavno kliknite na poveznicu za praćenje u tom e-mailu kako biste vidjeli ažurirane podatke o praćenju.

Ako se prijavite na svoj račun, a status vaše narudžbe pokazuje da je "u obradi", znači da smo zauzeti pripremanjem vaše narudžbe za slanje.

U slučaju da naručite artikal koji trenutno nije na našim zalihama, taj status može se prikazivati uz vašu narudžbu duže od uobičajenog. Vaše procijenjeno vrijeme dostave nalazi se u e-mailu za potvrdu narudžbe i prikazano je u radnim danima (isključeni vikendi i praznici).

Kad vam pošaljemo narudžbu iz svog skladišta, primit ćete e-mail s potvrdom isporuke, skupa s kodom za praćenje koji možete upotrijebiti kako biste držali svoj paket na oku. Jednostavno kliknite na poveznicu za praćenje u tom e-mailu kako biste vidjeli ažurirane podatke o praćenju.

Kod nekih dostavljačkih službi aktivacija informacija za praćenje može trajati 1 - 4 dana.

Ako se vaše informacije za praćenje ne ažuriraju unutar tog razdoblja ili vaš paket negdje zapne, obratite se našoj Službi za korisnike kako bismo vam pomogli.

Da, eyerim nudi besplatnu dostavu ravno do vaših vrata za sve proizvode.

Međutim, imajte na umu da morate snositi troškove vraćanja proizvoda.

Molimo imajte na umu da plaćanje pouzećem nije način isporuke. Svi načini isporuke (osim ekspresnog slanja) su besplatni..

Plaćanje pouzećem, s druge strane, način je plaćanja putem kojeg odlučujete platiti po dolasku vaše narudžbe. U nekim zemljama plaćanje pouzećem može se dodatno naplatiti.

Trenutno nismo u mogućnosti obrađivati međunarodne narudžbe i isporučujemo samo unutar EU-a.

Zbog općih pravila možemo promijeniti vašu adresu za dostavu samo ako vaša narudžba još nije poslana. Ako želite ažurirati adresu za dostavu ili podatke za kontakt u tom trenutku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike i javite nam svoju novu adresu za dostavu.

Ako je vaša narudžba već isporučena, više ne možemo jamčiti nikakve promjene i savjetujemo vam da stupite u kontakt s dostavljačkom službom koja će vam dostaviti paket u vašoj zemlji te ih zamolite da preusmjere vaš paket na traženu adresu.

Većina dostavljača radi tijekom uobičajenog radnog vremena i mogu zahtijevati potpis pri primitku, zato predlažemo da vam se narudžba dostavi na adresu na kojoj će netko biti dostupan preuzeti je.

Nije moguće navesti točno vrijeme i datum kad će vam dostaviti narudžbu. Naznačit će vam se samo procijenjeno vrijeme dostave narudžbe prilikom naplate i u e-mailu za potvrdu narudžbe.

Međutim, ako zbog nekog razloga morate odgoditi isporuku, a vaša narudžba nije još poslana, molimo obratite se našoj Službi za korisnike i javite nam datum kad želite da vam se paket isporuči.

Kad vam pošaljemo narudžbu iz svog skladišta, primit ćete e-mail s potvrdom isporuke, skupa s kodom za praćenje koji možete upotrijebiti kako biste držali svoj paket na oku. Jednostavno kliknite na poveznicu za praćenje u tom e-mailu kako biste vidjeli ažurirane podatke o praćenju.

Možemo vam dostaviti i na adresu stanovanja i na vaše radno mjesto. Većina dostavljača radi tijekom uobičajenog radnog vremena i mogu zahtijevati potpis pri primitku, zato predlažemo da vam se narudžba dostavi na adresu na kojoj će netko biti dostupan preuzeti ju.

Ako se odlučite prijaviti za naš newsletter, dobit ćete najnovije vijesti i nećete propustiti naše najnovije ponude.

Najlakši način za prijavu jest da odete na dno naše početne stranice, unesete svoju adresu e-pošte i to je to - službeno ste se pretplatili na naš newsletter. Štoviše, ako se tu pretplatite, dobit ćete popust za dobrodošlicu.

Ako pri posjeti našoj stranici za prijavu dobijete poruku koja kaže da vam je adresa e-pošte/lozinka nevažeća, pratite sljedeće korake:

Provjerite jeste li uspješno napravili račun kad ste se pokušali registrirati prvi put - trebali ste primiti e-mail "Dobrodošli na eyerim" od nas. Ako niste primili taj e-mail, to može značiti da ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte tijekom registracije i da vaš račun nije ispravno napravljen.
Imajte na umu da se račun ne izrađuje automatski kada se prijavite za naš newsletter i da je za to potrebna zasebna registracija
Provjerite dvaput upotrebljavate li istu adresu e-pošte i lozinku kojima ste se registrirali
Ako se ne možete sjetiti lozinke, kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku?" na stranici za prijavu. Molimo unesite svoju adresu e-pošte i poslat ćemo vam e-mail s poveznicom koja će vam omogućiti da ponovno postavite lozinku i napravite novu za svoj račun.
Ako se nakon toga još uvijek ne uspijete prijaviti, obratite se našoj Službi za korisnike, navodeći što je moguće više pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i što ste dosad napravili kako biste pokušali riješiti problem.

Ne, ne morate.

Uvijek ćete od nas primiti sve novosti o narudžbi putem e-maila. Međutim, ako se registrirate, onda će vaše sljedeće kupnje biti brze kao munja i lako ćete ih dovršiti. Možete mijenjati i uređivati svoje adrese bilo kad, provjeravati prethodne narudžbe, ažurirati svoje podatke o računu i uštedjeti vrijeme prilikom naplate svaki put kad se vratite.

Molimo imajte na umu da se promjene podataka o računu neće odraziti na vašu trenutnu narudžbu, npr. ako ažurirate adresu za dostavu, primijenit će se tek na vašu sljedeću narudžbu.

Ako više ne želite biti pretplaćeni na naše newslettere, možete jednostavno otkazati pretplatu klikom na poveznicu "Otkaži pretplatu" u jednom od naših newslettera koje ste nedavno primili.

Ako se kasnije predomislite i budete htjeli ponovno se pretplatiti, možete to napraviti na isti način kao i prvi put. Međutim, nećete dobiti još jedan kod za popust za dobrodošlicu.

Ako ste zaboravili lozinku, stvarno je jednostavno vratiti se na račun.

Odite na našu stranicu za prijavu putem klika ovdje ili je nađite u gornjem desnom kutu zaslona. Kliknite na poveznicu "Zaboravili ste lozinku?" i unesite svoju adresu e-pošte. Zatim ćete primiti e-mail s poveznicom za ponovno postavljanje vaše lozinke.

Zaista nam je žao ako ste naišli na bilo kakve probleme s plaćanjem prilikom naplate.

Molimo uvijek provjerite jesu li svi podaci koji su potrebni u procesu plaćanja ispravni, poput broja kartice, imena, adrese e-pošte itd. Ako još uvijek imate problema s određenim načinom plaćanja, najlakši način da završite svoju kupnju jest da odaberete neku drugu mogućnost s popisa, ako je moguće.

Ako još uvijek ne možete platiti, obratite se našoj Službi za korisnike, navodeći što je moguće više pojedinosti o problemu, uključujući snimke zaslona bilo koje poruke o pogrešci koju dobijete i što ste dosad napravili.

Ako ne možete pronaći potvrdu svoje narudžbe u pristigloj pošti, pratite sljedeće korake:

• Provjerite mapu "neželjena pošta" (Spam) ili "Promocije" u svom sandučiću
• Provjerite jeste li ispravno dovršili narudžbu (uspješno plaćanje)

Ako još uvijek ne možete naći potvrdu svoje narudžbe, vjerojatno ste pogrešno unijeli svoju adresu e-pošte ili vaše plaćanje nije uspješno obrađeno. Molimo, obratite se našoj Službi za korisnike sa što više pojedinosti o problemu i pokušat ćemo ga riješiti za vas.

Procijenjeno vrijeme dostave dioptrijskih naočala iz eyerim collection jest od 10 do 15 radnih dana. Dioptrijske leće bit će u izradi praktički odmah nakon završetka vaše narudžbe na web-stranici eyerim. Kad dioptrijske leće budu gotove i postavljene u vaše odabrane okvire, dioptrijske naočale bit će na putu do vas.

Prilikom narudžbe dioptrijskih naočala iz eyerim collection na našoj web-stranici, dobit ćete pakiranje koje sadrži čvrstu zaštitnu futrolu u crnoj boji s crnom maramicom za čišćenje i dioptrijske naočale koje ste odabrali.

Da, apsolutno. Zahvaljujući našem pravilu povratka od 30 dana, kupovina na eyerimu ne predstavlja rizik.

U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

Kako biste vidjeli naš Vodič za povratak, kliknite ovdje.

Ako se odlučite vratiti naočale eyerim kolekcije, vratit ćemo vam punu cijenu. Čak i ako su korektivne leće izrađene po mjeri i / ili su na njih dodani filteri (zaštita od plave svjetlosti, fotokromatske leće itd.) Vratit ćemo vam punu cijenu koju ste platili. Jednostavna kupovina bez rizika!

NAPOMENA: Povrat pune cijene odnosi se samo na naočale iz naše eyerim kolekcije. U slučaju odabira bilo koje druge dizajnerske leće za korekciju naočala, vratit ćemo vam novac samo za okvir koji ste vratili. Prema našim općim pravilima za korektivne leće izrađene po vlastitim potrebama novac ne vraćamo.

Možete upotrijebiti bilo koju od niže navedenih vrsta plaćanja kako biste platili svoje dioptrijske naočale iz eyerim collection:

• Kreditna kartica

Internetska plaćanja na eyerimu brza su poput munje i vrlo ozbiljno shvaćamo vašu sigurnost, stoga su vaši podaci sigurni kod nas. Sve transakcije obrađuju se putem šifriranog pristupnika i upotrebljavamo sigurnosne sustave i sustave za sprječavanje prijevara koji su vodeći u industriji.

Svakoj narudžbi s eyerima prilažemo račun, pa tako i narudžbama iz eyerim collection. Račun možete pronaći u e-pošti s potvrdom prilikom otpreme narudžbe.

Svaka je leća napravljena tehnologijom Hard Multi Xtra koja sadrži vrhunske značajke. Leće su:

• otporne na ogrebotine
• otporne na mrlje
• otporne na prašinu
• protureflektirajuće
• sadrže UV filter

Sve te tehnologije uključene su u cijenu dioptrijskih naočala iz eyerim collection.

Ako sve te tehnologije nisu dovoljne, možete dodati druge nadogradnje: zaštitu od plavog svjetla, fotokromatske leće (koje se same zatamnjuju), dioptrijske naočale sa zaštitom od sunca ili leće sa zaštitom od sunca, zajedno s tehnologijom polarizacije. Imajte na umu da te dodatne nadogradnje nisu uključene u cijenu naočala iz eyerim collection.

Ne, nije moguće. Svi proizvodi iz eyerim collection rade se u samo jednoj univerzalnoj veličini. Takva veličina obično savršeno pristaje većini ljudi.

Ostali prodavači naočala prolaze kroz prilično dug proces s proizvođačima, distributerima i ostalim prodavačima sve dok dioptrijske naočale ne dođu do vas. Takav postupak, naravno, košta više: sa svim naknadama za distribuciju, najamninama, troškovima prodaje i isporuke.

Izbacili smo posrednike i zbog toga Vam možemo ponuditi kvalitetne dioptrijske naočale, popust onih u ostalim maloprodajnim trgovinama, ali po mnogo nižoj cijeni.

Dioptrijske naočale iz eyerim collection napravljene su od 4 različita materijala: acetat, metal, plastika, titan

Acetat je napravljen od održivih izvora. Lagan je, ali čvrst, izdržljiviji od klasičnog plastičnog materijala.
Metal je čvrst, izdržljiv i savitljiv materijal, također je otporan na koroziju.
Plastični materijal spada u obitelj pristupačnih i laganih materijala, dostupnih u raznim bojama.
Titan je izuzetno izdržljiv materijal. Okviri od titana fleksibilni su, ali nakon savijanja vratit će se u prvobitni oblik.

Razdoblje jamstva za svaki kupljeni proizvod je 2 godine. Imajte na umu da jamstvo pokriva sve nedostatke nastale u proizvodnji bez iznimke. No, ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenim svakodnevnim nošenjem ili bilo kakvo mehaničko oštećenje Ako želite primijeniti svoje jamstvo, predajte svoj zahtjev ovdje.

Nakon registracije primit ćete e-mail s JAMSTVENIM OBRASCEM s daljnjim uputama kako poslati paket na našu adresu. Isprintajte obrazac, slijedite upute i pošaljite nam oštećeni paket na našu adresu navedenu na obrascu.

Čim primimo proizvod, poslat ćemo ga proizvođaču na razmatranje reklamacije. Imajte na umu da ovaj proces može trajati do 30 dana.

Ako imate poškoća pri ispunjavanu zahtjeva za reklamaciju, provjerite sljedeće:

- upisujete li email adresu i broj naružbe točno onako kako su zadani u narudžbi (razmak, veliko/malo slovo, točka,...)
- je li narudžba bila dostavljena prije više od 2 godine i jamstvo više ne vrijedi

Ako ste ovo provjerili i još imate problema s predavanjem zahtjeva, javite nam se na [email protected]

Obrazac za jamstvo će biti priložen u emailu koji ćete dobiti nakon što predate zahtjev za reklamaciju na našoj web-stranici.

Adresu možete pronaći na Jamstvenom obrascu u prilogu emaila koji ste primili nakon registracije zahtjeva za reklamaciju.

Molimo vas da proizvod pažljivo zapakirate i pošaljete na adresu:

eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 25
903 01 Senec
Slovakia


Paket možete poslati putem dostavne tvrtke/službe po vašem izboru. Molimo Vas da sačuvate potvrdu o slanju ili broj za praćenje paketa u slučaju komplikacija.

Nakon što primimo i obradimo paket, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila.

Čim naš odjel za jamstvo primi i pregleda vaš paket, primit ćete email o statusu vaše reklamacije. Traje oko 10 radnih dana da paket stigne.
Imajte na umu: Nakon što primimo vaš paket,proces reklamacije može trajati do 30 dana.

Step 1 Pažljivo zamotajte svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili.
Molimo imajte na umu da svi artikli koji se vraćaju moraju biti poslani u izvornom stanju te uključivati izvorne dodatke, npr. krpicu za čišćenje, tvrdi etui, potvrdu o autentičnosti itd.
Step 2 Ispunite obrazac za povrat i stavite ga u svoj paket.
Vrlo je važno priložiti taj obrazac artiklu/ima u paketu kako bismo mogli obraditi vaš povrat čim stigne u naše skladište.
Treba li vam novi obrazac za povrat?
Preuzmite ga ovdje.
Step 3 Nakon što zapakirate pošiljku, sve što trebate napraviti jest predati je lokalnom poštanskom uredu i poslati nam je natrag na:

eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
90301 Senec
Slovakia

Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda ili dostavljačke službe te ga sačuvajte na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen.

*Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas.
Step 4 Pričekajte malo.
Od dana kad ga pošaljete, može potrajati do 10 radnih dana dok se vaš povrat ne dostavi i obradi u našem skladištu.

Usput, jeste li platili svoju narudžbu pouzećem? Molimo javite nam se u međuvremenu na [email protected] i javite nam podatke o svom bankovnom računu, tako da možemo učiniti proces povrata glatkim i vratiti vam novac što je prije moguće.
Step 5 Čim primimo vaš povrat i pregledamo ga u svom skladištu, obavijestit ćemo vas e-mailom.
Odmah nakon toga pokrenut ćemo puni povrat sredstava.
Molimo imajte na umu da je potrebno 2 - 5 radnih dana dok sredstva ne budu ponovno vidljiva na vašem bankovnom računu, ovisno o vašem načinu plaćanja, vrsti računa ili pravilima vaše banke.

Da, naravno. Zahvaljujući našem 30-dnevnom pravilu o povratu, kupujete bez rizika.

U slučaju da proizvod koji ste naručili ne ispunjava vaša očekivanja ili ne odgovara vašem licu, možete nam ga poslati natrag u roku od 30 dana nakon primitka.

Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

Kao i sve na eyerimu, povrati su iznimno laki i jednostavni. Sve što trebate napraviti jest pažljivo zamotati svoj artikal, u idealnom slučaju u istu ambalažu u kojoj ste ga primili te nam ga poslati natrag na adresu: eyerim s.r.o.
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 25
903 01 Senec
Slovakia

Za detaljniji Vodič za povrat kliknite ovdje.

Ako želite vratiti neispravan ili pogrešan artikal, molimo kliknite ovdje kako bismo to riješili. Ako trebate novi obrazac za povrat, molimo kliknite ovdje.

Želite li vratiti nešto? Nema problema!
• Možete vratiti bilo koji artikal i dobiti povrat novca, u roku od 30 dana od primitka izvorne narudžbe.
• Ako želite drugu veličinu ili boju, molimo vratite neželjeni artikal i predajte novu narudžbu.
• Nema potrebe da nas obavještavate o vraćanju, samo ispunite obrazac za povrat iz svog paketa i priložite ga prilikom povrata.
• Nadoknadit ćemo vam iznos koji ste platili za svoj artikal, uključujući artikle na rasprodaji putem vašeg prvobitnog načina plaćanja.
• Ne možemo nadoknaditi troškove dijelova koji su izrađeni po mjeri. Za dioptrijske naočale naručene s lećama možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.
Artikli su vaša odgovornost sve dok ne dođu do našeg skladišta, zato se pobrinite da su pravilno zapakirani i da se ne mogu oštetiti putem!
• Artikal se mora vratiti u izvornoj ambalaži koja sadrži kutiju i sve dodatke koje ste primili, a sve oznake autentičnosti i pečati proizvođača moraju i dalje biti pričvršćeni.
• U malo vjerojatnom slučaju da nam se artikal vrati u neprikladnom stanju ili izvan 30 dana obuhvaćenih pravilima o povratu, možda ćemo vam ga morati poslati natrag.
• Nismo odgovorni za artikle koji nam se vrate greškom. Ako želite da vam ih vratimo, možemo zatražiti da pokrijete troškove dostave.
• Ovisno o dostupnim mogućnostima u vašoj zemlji, bit ćete odgovorni za troškove vraćanja svih artikala.
Pakiranje i način dostave koji upotrebljavate moraju biti sigurni. Ne prihvaćamo odgovornost za proizvode koji se oštete ili izgube na putu natrag do nas. Molimo nabavite dokaz o slanju.

Kako biste vidjeli naš Vodič za povrat, kliknite ovdje.

Jednostavno je! Samo pratite upute na obrascu i pazite da sve točno napišete. Trebat će nam te pojedinosti za obradu vašeg povrata. Nakon što ga ispunite, ubacite obrazac u paket s artiklima koje vraćate.Trebalo bi izgledati ovako:
how to use discount voucher

Ne nudimo zamjenu vraćenih artikala, svi vraćeni artikli bit će automatski poništeni, uz povrat novca.

Ako želite naručiti drugu veličinu, boju ili potpuno drukčiji model, sve što trebate napraviti jest predati novu narudžbu na našoj web-stranici.

Nažalost, troškove vraćanja snosite vi. Međutim, vaši troškovi povrata bit će nadoknađeni u nekim okolnostima, primjerice ako primite pogrešan ili neispravan proizvod.

Nažalost, također ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri, u skladu s pojedinačnim zahtjevima. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

Nažalost, ne možemo nadoknaditi troškove za dijelove koji su izrađeni po mjeri. Za dioptrijske naočale naručene s prilagođenim dioptrijskim lećama, možemo nadoknaditi samo cijenu okvira.

Ako želite zadržati leće, poslat ćemo vaš vraćeni artikal u naš laboratorij kako bismo stručno odvojili vaše dioptrijske leće i poslali vam ih natrag. Međutim, savjetujemo vam da ne upotrebljavate te leće s drugim okvirima jer su izrađene po mjeri za određeni okvir i mogle bi naštetiti vašem vidu ako se budu upotrebljavale s drukčijim oblicima i veličinama okvira.

Nakon što primimo i pregledamo vaš vraćeni artikal, obavijestit ćemo vas e-mailom. Može potrajati do 10 radnih dana od dana kad ste poslali povrat do trenutka kad nam se dostavi natrag.

Ako je moguće, pobrinite se da dobijete dokaz o slanju od poštanskog ureda i čuvajte ga na sigurnom dok vaš povrat ne bude obrađen, tako da možete pratiti njegovo stanjei držati ga na oku dok ne stigne do nas.

Zaboravili ste uključiti obrazac za povrat u svoj paket? Ne brinite - naš tim za povrat vjerojatno će prepoznati narudžbu prema vašem imenu pa ćemo znati da je paket vaš.

Nakon što obradimo i pregledamo vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-mail kako bismo vas obavijestili da je sve u redu i da možete očekivati povrat novca u narednim danima.

Dužni smo pokrenuti povrat sredstava u roku od 14 kalendarskih dana nakon što poništite svoju kupovinu. Međutim, nismo dužni pokrenuti povrat sredstava ako ne primimo povrat robe ili dokaz o slanju.

Nakon što pokrenemo povrat, potrebno je 2 - 5 radnih dana kako biste ponovno vidjeli novac na svom bankovnom računu. Međutim, to može varirati ovisno o vašoj kreditnoj kartici, vrsti računa i pravilima vaše banke.

Bilo bi nam jako žao da vam se takvo nešto dogodi. Dajemo sve od sebe kako bismo spriječili takvu situaciju i želimo odmah riješiti sve probleme s neispravnim artiklima.

Čim otkrijete pogrešku, molimo obratite se našoj Službi za korisnike sa:
• brojem svoje narudžbe
• imenom neispravnog artikla
• opisom pogreške, u idealnom slučaju sa slikama

Nakon što primimo vaš oštećeni ili neispravni proizvod, nadoknadit ćemo vam troškove slanja i poslati vam zamjenski artikal/povrat novca što je brže moguće.

Trenuno ne nudimo mogućnost osobnog povrata. Molimo slijedite naš Vodič za povrat i pošaljite nam artikal natrag putem standardne pošte ili bilo koje dostavljačke tvrtke po vašem izboru.

Poslat ćemo vam e-mail kad naš tim za povrat obradi vaš paket i pregleda vraćeni artikal.

Sve povrate novca pokrećemo elektronskim putem. Ako ste predali narudžbu uz odabrano plaćanje pouzećem i vraćate proizvod, molimo javite nam se u međuvremenu na [email protected] i navedite sljedeće:
• svoj IBAN ili broj bankovnog računa
• puno ime vlasnika računa
• punu adresu vlasnika računa

Javit ćemo vam se čim primimo vaš artikal i odmah ćemo pokrenuti povrat sredstava.

Molimo imajte na umu da se sredstva plaćena pouzećem vraćaju putem bankovnih prijenosa i ne prihvaćaju se druge mogućnosti.

Kako bismo procijenili je li oštećenje pokriveno jamstvom, molimo pošaljite nam slike i opis nedostatka na [email protected] i javit ćemo vam se s daljnjim uputama.

Kad primimo vaš artikal, poslat ćemo ga proizvođaču radi provjere jamstva. Molimo imajte na umu da taj proces može potrajati do 30 dana.

Ako je oštećenje pokriveno jamstvom*, zamijenit ćemo ga ispravnim primjerkom i besplatno vam ga poslati. Ako ne želite zamjenu ili proizvod više nije dostupan, pokrenut ćemo potpuni povrat novca. Molimo imajte na umu da u slučaju artikala koje trenutno nemamo na zalihama, može potrajati malo duže dok vam ne pošaljemo zamjenu.

*Jamstvo pokriva sva oštećenja u proizvodnji bez iznimke. Jamstvo ne pokriva oštećenja okvira ili leća uzrokovana uobičajenom svakodnevnom upotrebom (npr. ogrebotine) i štetu koja proizlazi iz pogrešne upotrebe proizvoda ili nezgode.

Ne možete pronaći svoj obrazac za povrat? Ne brinite, možete ispisati novi ovdje.

Samo pratite upute na obrascu i obavezno sve ispravno napišite. Trebat će nam te pojedinosti kako bismo obradili vaš povrat. Kad ispunite obrazac, ubacite ga u paket zajedno s artiklima koje vraćate.

SLUŽBA ZA KORISNIKE

Naši agenti službe za korisnike ovdje su za vas svaki dan.
Čitamo sve poruke i uvijek odgovaramo u roku od 24 sata.

eyerim Logo eyerim

Povratna adresa :

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovensko

Adresa registriranog sjedišta:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Tvrtka je upisana u
trgovački registar koji vodi
Okružni sud Košice, odjeljak Sro,
prilog 36601/V.

Da, eyerim nudi besplatnu dostavu ravno do vaših vrata za sve proizvode.

Međutim, imajte na umu da morate snositi troškove vraćanja proizvoda.

Molimo imajte na umu da plaćanje pouzećem nije način isporuke. Svi načini isporuke (osim ekspresnog slanja) su besplatni..

Plaćanje pouzećem, s druge strane, način je plaćanja putem kojeg odlučujete platiti po dolasku vaše narudžbe. U nekim zemljama plaćanje pouzećem može se dodatno naplatiti.

Osvojite popust dobrodošlice

Ne propustite naše sjajne akcije i nove kolekcije i pretplatite se na eyerim newsletter!

Izabrati
Kupovina na eyerim.com
Besplatna dostava od 65,00 €
Plaćanje pouzećem
Bezbrižan povrat
Ovlašteni prodavač
Pokušajte s web kamerom
Dijeli